Gayriresmi Avrupa Turnesi: Barselona!
Performans öncesi biraz gergindim, “ya kimse gelmezse!”… Ben başka müzisyenlerin yolculuklarını hep merak ederim, fırsat buldukça da okurum/izlerim. Belki bu
naber?
Performans öncesi biraz gergindim, “ya kimse gelmezse!”… Ben başka müzisyenlerin yolculuklarını hep merak ederim, fırsat buldukça da okurum/izlerim. Belki bu